Fordító

2014. július 22., kedd

Bemutatkozás

BEMUTATKOZÁS

A nevem Micuko Inoku. 17 éves leszek december 20.-án. A hajam derékig érő, platinaszőke. A szemem alapból kék színű. Van egy fiú ikertestvérem Kyle Inoku. Apánkkal élünk együtt, Mitchel Inokuval. Anyánk születésünkkor meghalt. Új sulit kezdek, ez lesz az 5. gimim, 2 év alatt. Ennek az az oka, hogy nem igazán tudtam beilleszkedni a külsőm, a természetem és a fura tulajdonságaim miatt. De ez alatt a 2 és fél év alatt megtanultam viszonylag feltűnésmentes lenni. Így remélhetőleg könnyebb lesz. Ja, és még valami. Vámpír vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek :)) Az utolsó két mondat nagyon tetszik, mert olyan, mintha csak félvállról mondaná, hogy "Ja, még valami.". Szerintem olvasni fogom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha olvasod. És annak is, hogy eddig tetszik. Felraktam az első részt. Jó olvasást! :)

      Törlés