Fordító

2014. szeptember 2., kedd

II. évad 28. rész

Sziasztok!

Kicsit korán, de most, suli előtt hoztam az új részt. Jó olvasást!

Domi







28. rész
- R-re-reiko! – az ágyán ült, egy kést tartva a kezében. Én közelebb léptem.
- Ha közelebb jössz, magamba döföm. - ez a mondat annyira nem passzolt hozzá. Igazán féltettem.
- Nyugodj meg, kérlek és tedd le azt a kést.
- Ne parancsolgass. Nem véletlenül van a kezemben. Terveim vannak vele. – Tette a csuklójához.
- Figyelj, tudom, hogy ez nehéz neked. Nehéz, hogy bármennyire próbálkozol, nem tudsz javítani a helyzeteden. Viszont ez nem megoldás.
- Miért ne lenne az? Meghalok és nincs gond. Ennyi.
- Neked ez ilyen könnyen menne? Gondolsz egyáltalán a családodra?
- Anyámnak van még három gyereke. Nem szenvedne nagy hiányt.
- Hülyeség! Egy anyának nem számít, mennyi gyereke van. Ha meghal egy, akkor azt soha nem fogja tudni kiheverni…
- Szólj, ha befejezted a lelkizést.
- Ez nem lelkizés. Fontos vagy Elenának, valamint a testvéreidnek.
- Ha olyan fontos vagyok nekik, akkor miért nem mondták soha?! – kiabált rám.
- …
- Aha, szóval hallgatsz. Ne röhögtess, oké? Kinek hiányoznék én? Senkinek. Hagyj békén!
- Nekem. Nekem hiányoznál. Tudod, nem rég óta ismerlek, viszont először egy kedves, vicces fiút láttam benned.
- Aki drogozik, és nem tud uralkodni a függőségen!
- Na, jó! Ide figyelj! Ez nem a te hibád! Értsd már meg! Nem te kezdted el! Viszont abba hibás vagy, hogy egy csepp akaró erő sem szorult beléd!
- Rendben! Köszönöm a kioktatást! Felfogtam, értelmeztem! Most már békén hagysz?
- Még sem foghattad fel. Még mindig nem érted. Segíteni akarok, hiszen megígértem.
- Csak egy ígéret, kösz a tanácsokat. Örültem a megismerkedésnek. – a kést a szívéhez helyezte és…
- Kés! – gyorsan kellett cselekednem. Kinyújtottam a kezem, majd magamhoz hívtam az eszközt. Igen. Ezzel lebuktattam magam. De egy ember életén múlott. És a titkom egyáltalán nincs előbb, mint Reiko.
Először a kezére, utána lassan rám nézett. Tekintete meglepődöttséget sugárzott.
- Reiko én…
- Te… Te…
- Ne ijedj meg, én csak…
- Ezt mégis, hogyan csináltad?
- Megmagyarázom.
- Maradj ott. Onnan is el tudod mondani.
- Csak nem, félsz tőlem?
- Nos, nem. Láttam már…
- …
- …
- Mit? Mit láttál már?
- Semmit. Hallgatlak.
Elmeséltem neki az elejéről mindent. Hogy hogyan változtam át, milyen volt az eddigi életem, a próbálkozásaimat, miszerint a régi szeretnék lenni, a beletörődésemet. Mindent, kivéve a Joshos sztorit. Különös módon nem azt a tipikus „Félek, hogy megesz, vagy megharap” meglepődöttséget éreztem rajta, hanem inkább csak az élettörténetemen csodálkozott.
- De… Miért vagy ilyen nyugodt? Miért nem félsz tőlem?
- Csak, mert nem bántanál.
- Honnan tudod?
- Onnan, hogy mondtad: fontos vagyok neked.
- Viszont erről nem szólhatsz senkinek!
- Jó, tudom. Nem szeretnéd, ha azt hinnék, szerelmes vagy belém.
- Mármint a vámpírságomról nem szólhatsz.
- Az nehéz feladat. Keyko kiszúrja a dolgokat.
- Semmi kép sem beszélhetsz.
- Nehéz lesz, de megpróbálhatom.
- És, segítenél még valamiben?
- Mi lenne az?
- Muszáj egy hónapban egyszer vért innom…
- Na, ne. Én nem engedem, hogy megharapj!
- Befejezhetem? Tudok készíteni művért, csak mivel már nem hárman vagyunk a családban, hanem veletek együtt nyolcan, így nehézkes az előállítás.
- Szóval vonjam el a figyelmet?
- Arról fogalmam sincs még. Ha kitalálom, mi legyen, akkor segítesz?
- Azt hiszem.
- Jó. – felálltam és távozásra készültem.
- Hé!
- Mi az?
- Te képes voltál a titkodat felfedni azért, hogy megments?
- Nekem… A titkomnál ezerszer fontosabb egy élet.
- És arra nem gondoltál, hogy elárulhatlak?
- Tudtam, hogy nem tennéd. Bízok benned. Másrészt pedig, én is őrzök egy titkot rólad.
- Igaz.
Felbattyogtam a szobámba, majd egyenesen a zuhany alá álltam, persze vetkőzés után. Ez a nap. Úristen! Oké, hogy megmentettem Reikot, de az nem biztosít semmiről. Lehet, megpróbálja újra. Habár… Bármennyire is elvette az eszét a kábítószer, tuti izgatott a titkom miatt. Talán ez ösztönzi. Így több dolgot deríthet ki, meg valószínűleg kíváncsi a képességeimre. Annyira gáz. Ilyen lazán veszem? Hahó! Ma tudta meg egy srác a legnagyobb dolgot, amit őrzök…
Ajtónyitódást hallottam.
- Kyle, ne merészelj, egy tapodtat se jönni erre, mert azt nagyon megbánod! Értetted? – annyival jobb a helyzetem, hogy van rajtam fehérnemű.
- Alváshoz melltartó? – hirtelen elém „futott” az illető és úgy húsz centire megállt velem szemben.
- Atyaisten! – ellöktem magamtól, amennyire csak tudtam és beteleportáltam a szobámba. – Istenem! Istenem! Miért talál meg folyton? Honnan tudja a házszámot? – felkaptam magamra egy térdig érő kockás hálóinget, mert valószínűleg utánam jön az a vadbarom.
- Mi bajod van?
- Nem ajánlom, hogy közelebb gyere, különben…
- Különben? – a következő pillanatban a torkomon volt a keze.
- Már megint erőszakos vagy. Én nem tettem ellened semmit.
- Provokálsz!
- Mivel? Hogy hozzád szólok?
- Meg sem hallgattad, mit akartam mondani.
- Igen, mivel, ha jól emlékszem világosan megmondtam: Utállak! Teljes szívemből gyűlöllek!
- Az engem a legkevésbé sem érdekel.
- Akkor minek jöttél ide?
- Mert akár tetszik, akár nem, megmutatom, mi is történt a bulin.
- Kösz nem kell. Gyilkos vagy!
- A véleményed sem érdekel.
- Engedj el! – átölelt, de ez nem az a „jó barát” ölelés, hanem inkább erőszakos. Hirtelen képek ugrottak be, amik lassan összeálltak egy filmmé.
Luna, Reiko, Akatsu, meg én egy klubban. Ittam, aztán kimentem. Reikonak beszéltem hosszasan, ő közelebb hajolt. Jött kettő srác, kezükben valami injekciós tűvel. Engem hátradobtak, felém közelítették a tűt, megjelent Josh és megölte az egyiket, amíg a másik belém szúrta a fecskendőt. Vele is végzett, felém közeledett, megharapott és egyetlen mondatot hallottam.
„Kiszívom belőled az anyagot.”
Visszatértem a valóságba. Tehát, Josh igazat mondott nekem. Megmentett.

4 megjegyzés:

  1. Naneeeee!!! A legjobb résznél hagyod abbaaaa. Neméér. De nagyon jó lett a rész. Imádom amikor Josh is benne van, főleg amikor Micuval egy légtérben vannakxD mikor lesz rész??:)

    VálaszTörlés
  2. Hát, igen. Megpróbálok viszonylag sok részbe beletenni Joshos jeleneteket, mivel ő lett a kedvenc. Nos, ma raktam fel ezt a részt, és majdnem kész a 29. Hogyha reggel lesz időm suli előtt, akkor felteszem, de lehet, csak délután tudom. :) Amúgy, hogy vagy? (a baleset miatt kérdezem)

    VálaszTörlés
  3. Háát nekem mindig Josh volt a Best. Es köszi, már jobban :)

    VálaszTörlés