Fordító

2014. szeptember 9., kedd

II. évad 30. rész



30. rész
- Miért? Mit csinált?
- Cigivel a kezében jött be az osztályterembe, ráadásul meg volt gyújtva.
- Ennyiért már kirúgják?
- Ez azért nem kis dolog. És emlékszel? Ha még egy dobása lesz, akkor fel is út, le is út.
- Tényleg!
- Most miért vágsz ilyen szomorú képet? Örülnöd kéne.
- Mi okom lenne az örömre?
- Hát, nem is tudom… Josh végre már csak ezen a héten jön! Nem vagy boldog?
- Ép, ellenkezőleg. Valamit ki kell találnom, hogy visszavegyék.
- Tessék? Ezt nem mondhatod komolyan. Hahó! Többször bántott, ráadásul el is ájultál miatta.
- Szóval, hogyan tudnám kimagyarázni ebből a helyzetből? Hogyan is?
- Hé, - Akatsu megfogta a kezem, mert fel alá mászkáltam, mint egy idióta. – teljesen elment az eszed? Ez a vadállat már kilencedik óta terrorban tartja az iskolát. Ott tartottunk akkor is, hogy pár tizenkettedikes félt tőle. Mindenki örül. Sőt! Egy bulit tartunk ma este ennek örömére a La Gunában. Hétkor kezdődik…
- Hogyan lehetsz ennyire szívtelen?
- Szívtelen? Én? Ő bántotta szinte az egész iskolát. Végre fellélegezhetünk.
- Nem!
- Mi nem?
- Azon nem gondolkodtál még el, hogy lehet, oka van rá?
- Ja, igazad van. Tényleg oka volt, amikor a lány hozzáért a kezéhez, és máris meg akarta ütni. Tényleg oka volt, mikor akkorát lökött rajtad, hogy elájultál…
- Nem így értettem. Lehetséges, valami nyomja a lelkét.
- Kizárt. Te csak próbálsz valami indokot keresni a húzásaira.
- Nem… - megszólalt a csengő és kénytelen voltam a helyemre ülni, ahol immár nincs padtársam. Szándékosan rúgatta ki magát, ez biztos. De, miért? Egyáltalán nem törődik a szüleivel? Hiszen nyílván nem örülnek ennek a hírnek.
A nap további részében mindenki a buliról dumált, meg, hogy tuti ott lesznek. Szinte öröm táncot jártak. Lehet, nekem is ezt kéne tennem. Mit aggódok mindig mindenért? Totálisan fölösleges. Ha neki ez a szándéka… De, nem! Miért ilyen? Miért?
- Szia! Viiiiiiiiiiiiiiii! – ugrott Luna a hátamra, amitől majdnem felborultam.
- Luna, szállj már le rólam, mindjárt elesek.
- Két hírem van.
- Már megint? Neked mindig kettő híred van?
- Neem. Na, akkor kíváncsi vagy rá, vagy nem?
- Úgyis elmondod.
- Az első, hogy csütörtökön kezdődik a testőrképzés, a második pedig…
- …
- …
- …
- …
- Igen? Elég a hatásszünetből.
- JÁROK ARETOVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Tessék?
- JÁR…
- Ne, ne sikítsd el megint.
- Annyira boldog vagyok, hogy azt el nem tudom mondani.
- Elég hamar megváltozott a véleményed…
- Persze, persze, most mond meg! Tegnap felhívtam, taliztunk, majd igent válaszoltam.
- Szuper! Akkor sokáig.
- Köszi. És mi a helyzet veled?
- Semmi. Unalmas minden, habár mondjuk soha nincs nyugtom, szóval ez egy érdekes kombináció.
- Értem, vagyis nem. Te is jössz a buliba?
- Nem.
- Miért?
- Egyrészt, mert hétköznap este tartja és így is alig bírok felkelni reggelente. Másrészt pedig én az ilyeneket inkább kihagyom.
- Hogy érted?
- Nekem cseppet sem tetszik ez a kárörvendés.
- Jézus! Hallod te magad? Lehet, emlékezetkiesésben szenvedsz. Mond, hányszor volt veled paraszt?
- Ez itt nem lényeg…
- Már hogy ne lenne az? Te teljesen meghülyültél, ha ezek után sajnálod. – elment, én pedig hazafelé vettem utam. Lássuk csak. Elvileg utálom Josht, viszont szeretném megtudni róla a teljes igazságot.
- Megjöttem! – felrohantam a szobámba és az ablakhoz sétáltam. Kinyitottam, de akkorát rántottam rajta, hogy majdnem kitéptem. Imádok a párkányra könyökölve kitekinteni az ablakon. Éppen Daniel ment be a másik kapun, a mellettünk lévő házba. Észrevett, integetett, én pedig picit töprengve visszaintettem. Milyen furcsa. Vajon hogy néz ki az én legjobb barátom? Alig emlékszem rá. Sőt! A kinézetére egyáltalán nem. Egész eddig annyira haragudtam rá a költözésük miatt, viszont tényleg semmiről sem tehetett. Igazságtalan voltam akkor. Megbántam. Talán ezért nem merek úgy igazán ítélkezni Josh fölött. Félek, lehet, rosszul ismerem meg.
- Hé, és mik a vámpírfeladataid?
- Jesszusom Reiko! Megunhatnád végre az ijesztgetést. És maradj csendben, mert a végén meghallják.
- Bocsi, elfelejtettem, hogy te a félősebb fajtából való vagy.
- Hahaha. Milyen feladatokról beszélsz?
- Olyasmikről például, hogy meg kell ölni a rosszakat.
- Tessék? Ez nem az Alkonyat, itt nincs ilyesmi. Gonosz vámpírok nem léteznek. Ráadásul, valószínűleg csak pár darab ilyen lény él. Már nagyon régen kiirtották ezt a fajt.
- Te hogyan változtál át?
- Öm, az titok. Soha senkinek nem beszélek ilyenekről, egyedül Kyle tudja.
- Akkor megkérdezem tőle. – kisétált a szobámból afféle sátáni vigyor kíséretében. Egyáltalán nincs okom az aggodalomra, hiszen a bátyám soha sem árul el. Holnap Akatsuval kell elmennem a vizsgájára. Kíváncsi vagyok, hogyan fogok lelket önteni belé.
- Micuko. – hallottam Keyko hangját, ahogy a nyitott ajtón kopogott. Na, ezt már nevezem udvariasságnak.
- Igen? Mit szeretnél?
- Ezt a levelet találtam a postaládában. Neked címezték.
- Köszönöm. És ki küldte?
- Nincs rajta feladó. tehát valószínűleg elhozták. – átvettem a levelet, majd felbontottam.

Vége.

Ennyi állt az üzenetben. Mit jelent ez? Vége? Mégis minek? Talán a zargatásom hagyja abba? Vagy az iskolára érti? És, mi van, ha… Nem! Dehogy! Mikre gondolok?
- Nos, tudod már, ki küldte?
- Hm, a nevét nem említi, de igen, sejtem.
- Elmondod?
- Azt hiszem Josh.
- És, mit írt?
- Azt, hogy vége.
- Minek?
- Fogalmam sincs.
- Ha jól tudom, ma rúgták ki és már csak ezen a héten kell jönnie.
- Igen.
- Szomorú vagy ez miatt?
- Az igazság az, hogy nem miatta, hanem a szülei miatt. Gondolom, így is eleget aggódnak, nem kell még ez is.
- És, nincs semmi más oka?
- Például?
- …
- … - sok a hallgatás mostanában.
- Semmi. Felejtsd el.
- Hé, ugye arra akartál célozni, hogy én szerelmes vagyok belé?
- Mondhatni.
- Ezt most felejtsd el! Utálom őt!
- Mégis aggódsz érte. Érdekel, mi lesz vele.
- Valóban, viszont ennek más oka is lehet.
- Például?
- …
- Lehetnél őszintébb. Neked fontos ő, de arra nem gondolsz, hogy esetleg te is fontos vagy valakinek? – a hangja ingerült lett. Én egy szót sem szóltam, csak bámultam rá. Pár másodperc után hirtelen visszavett a mérges arckifejezéséből. – Inkább hagyjuk, fáradt vagyok, sajnálom. – kiindult.
- Ööö, biztos valakik számára sokat jelentek, viszont nem értem, ez hogyan jött szóba.
- Úgy, hogy te szerelmes vagy belé!
- Miért kiabálsz? Már megmondtam: Josh lenne az utolsó, akibe…
- Igen, igazad van. Egyébként is, nekem nincs hozzá közöm.
- Várj! – hiába szóltam utána, ő itt hagyott. Mi van mindenkivel? Akatsu és Luna szemében én lettem a szemét, mert nem megyek el a Josh ellenes bulira, Keyko ezzel a „kinek mi a fontos” dologgal jön, plusz szinte mindenki azt hiszi, szerelmes vagyok abba a fiúba, akit a legjobban kéne utálnom. Kéne. Állandóan az utálom szót azonosítom vele, de csak mások előtt. Hiába mondogatom magamnak, hiába akarnám teljes szívemből gyűlölni, valamiért lehetetlen.

1 megjegyzés: