Fordító

2014. szeptember 6., szombat

II. évad 29. rész



29. rész
Erőteljesen eltoltam magamtól és arrébb léptem. Tehát neki van egy olyan képessége is, amivel látja a múltat, ezáltal valószínűleg a jövőt is.
- E-ezt miért mutattad meg nekem?
- Nem világos? Gyilkosnak hívtál. Bebizonyítottam: nem vagyok az.
- Megmentettél, viszont megöltél kettő srácot. Akkor is gyilkos vagy!
- Nekem köszönheted, hogy nem végezted úgy, mint a drogos testvéred.
- Honnan tudsz róla?
- Mindent tudok, ami hozzád kapcsolódik.
- Ne nyomozgass utánam! Elmondtad, amit akartál, arra találod az ajtót. – biccentette a kijárat felé.
- És, ha nem akarok elmenni?
- Akkor páros lábbal rugdoslak ki az ablak… - kezével, befogta a szám.
- Ha ennyit idegeskedsz, ráncos leszel. – nekem elegem van ebből a srácból. Hagyjon békén. Olyan nagy kérés lenne? Elég volt!
Ráharaptam a kezére és arrébb ugrottam. Tűzfalat tettem magam elé. Sajnos nem ez a fő elemem, de tudom irányítani.
- Tudod, nem szeretem, ha szórakoznak velem. Fogalmam sincs, miért vagy ennyire agresszív, de engem hagyj ki a hülye kis játékaidból, értetted?
- Jó próbálkozás, csak nem vetted számításba: tudom a tüzet irányítani. – így pillanatok alatt el is távolította a falamat.
- Mit kéne tennem ahhoz, hogy végre békén hagyj?
- Semmit. Ha megunlak, eldoblak.
- Képzeld, én is egy érző lény vagyok.
- Tudom, ezért is szerettél belém. - vigyorgott. Látom, szórakozik.
- Nem vagyok szerelmes beléd! U-TÁL-LAK! Érted? U-T-Á-L-L-A-K!
- Nem hiszem…
- Szióka Micu! És Josh! – ugrott be a szobámba Lola.
- Lo-lola! Már haza is jöttetek?
- Milyen már? Hiszen este nyolc óra. Apropó! Nem szerettem volna megzavarni semmit, már megyek is.
- Nem! Lola, ma egy kicsit együtt lehetnénk. Tudod, olyan barátnősen.
- Igen? Ha zavarok, akkor…
- Dehogy. Josh, menni készült. – választ nem várva, siettem Lolával a szobájába. – Hol is van a te szobád?
- Reikoé mellett. – nevetett. Ez nem újdonság, ugyanis minden mondatát mosolyogva mondja végig. – És, van köztetek valami?
- Mi? Hiszen Reiko a testvérem lett.
- Mármint Josh és közted.
- Ja, igen…
- Tehát igen! Aszta! Nem tűnik túl barátságosnak. Te mégis megérted? Romantikus!
- Dehogy. Nincs köztünk semmi. Sőt! Ellenségekké váltunk.
- Ellenségekké?
- Ez hosszú. Igazából most is csak azt szeretném, ha eltűnne a szobámból.
- Értem. Annyira cuki, nem?
- Ööö, neked tetszik?
- A-a. Csak cukinak találom. Rengeteg helyes fiú jár a sulinkba.
- Hehe. Gondolom. Köszi, hogy bejöhettem, szerintem már lelépett. Vissza is megyek.
- Már?
- Aha, de nem miattad, természetesen.
- Jó, azért gyere be máskor is.
Huh. Nekem ez túl sok vidámság. Hogyan tud állandóan mosolyogni? Felfoghatatlan.
Beléptem a szobámba. Hűlt helyét találtam Joshnak. Az ágyamra dőlve, észrevettem egy levelet a szekrényemen. Már megint? Feltápászkodtam és elolvastam.

Most is találtál kibúvót. Ennyire félsz tőlem? Oké, megadtam rá az okot, de mit hiszel, meddig futhatsz? Mint már említettem egyszer: Bárhova menekülsz, megtalállak.

Ennek semmi értelme. Új játékot, bárhol talál magának. Mikor fog megunni engem? És én? Miért nem használom a képességeim ellene? Aj, már tisztáztam magamban milliószor: Nem bánthatok senkit. Mert azt a rosszlelkűek csinálják.
- Szeva, mizu?
- Kopogni luxus?
- A bátyád vagyok. Már megszokhattad.
- Na, milyen volt a vásárlás?
- Körülbelül ezer boltot jártunk végig, mert Elena kitalálta: vegyünk ruhákat is. Én soha többet nem megyek vele.
- Megérdemled. Perverz! Különben, mit akarsz?
- El kéne kezdenünk a kiidegelését. Apa nem sokára visszajön és mi még semmi nagydolgot nem tettünk.
- Ez igaz. Viszont apa csak hétfőn fog megérkezni. Van elég időnk.
- Akkor is. Fogalmunk sincs róla, milyen idegei vannak a banyának.
- Ez is igaz. Van ötleted?
- Még szép! Kezdésnek, elrejtettem a szobájában a régi telefonjaimat és mindegyiken beállítottam az ébresztőt hajnali háromra, valamint tettem rájuk tíz szundit.
- Pontosan mennyi telefon?
- Öt.
- És mikor csináltad?
- Amikor te leléptél Akatsuval, Elena lement a kisboltba, egy kis uzsiért. Addig simán ment.
- Király!
- Aha. A következő tervet majd tőled várom.
- Jó, megegyeztünk.
Ezek után, senkinek sem ajánlom, hogy bejöjjön a szobámba. Csak én érzem úgy, vagy ez a nap tényleg zsúfolt volt?

Másnap reggel elég nyárias időt tapasztaltam, így lengén öltöztem megint.

 



Oké, még sem annyira lengén. Lefutottam a földszintre, ahol Kyle a nutellámat kanalazta nagy gusztussal. Hogy akadna a torkán. Megláttam Elenát, éppen az utolsó simításokat végezte a reggelin, láthatóan hulla fáradtan. Bátyám rám kacsintott, én pedig elvigyorogtam magam, amíg a nő háttal állt nekem.
- Jó reggelt! – köszöntem egy mosollyal az arcomon.
- Neked is. Hogy hogy ilyen jókedvű vagy ma? – hozta a reggelit az asztalhoz.
- Jól aludtam . Te nem nézel ki túl jól. – magamban már rég kisördög fejet vágtam.
- Igen. Nos, hajnalban csörögni kezdett valami, vagy inkább valamik. Onnantól kezdve le sem állt.
- Mi csörgött? Lehet, csak képzelődtél. – csatlakozott a beszélgetéshez a tesóm is.
- Biztos nem. Bárhol kerestem a zaj forrását, nem találtam. – Kylenak nem sok hiányzott a röhögő görcshöz, ezért gondolatban mondtam neki:
’Idióta! Nehogy lebuktass!’
’Aha, mert te nyilván sokkal jobban bírod.’
- Szerintetek mi lehet?
- Ja, öm, fogalmam sincs.
- Nekem sincs.
- Akkor mit tehetnék?
- Szerintem, hagyd ennyiben, ma már biztos hűlt hangja lesz. – a bátyámnak mégis akad egy kis esze. Hihetetlen.
- Lehet, igazad van.
- Ch. Ez természetes.
Mikor már a suliban voltunk, az első személy, akit megláttam, Keyko szerelme. A könyökömmel oldalba is vágtam.
- Keyko, nézd, ki van ott. – mutattam Ambryre.
- Ó, látom.
- Készülj fel, mert pont erre jön. A hajad jó, fogaid, tiszták, jó illatú vagy. Készen állsz!
- Szióka Keyko maci! – a nyakába ugrott, a fiú pedig körülbelül lesokkolt.
- Visszatért a macira? – suttogta nekem Reiko.
- Hé, te vagy a bátyám barátnője? – mosolyog Lola.
- Még nem, de szeretnék az lenni.
- Csak szeretne.
- Miért mondod ezt? Keyko szerelmes belé. – súgom vissza.
- Ezt, ő mondta neked?
- Nos, nem, viszont elég egyértelmű.
- Aha.
- Hé, tudsz valamit, amit én nem? – erre elnevette magát.
- Mivel a testvére vagyok, ezért sokkal több dolgot tudok róla, mint te.
- Hahaha. Nagyon vicces.
- Képzeld, tegnap berekedt a torkom és, ezért otthon kellett marcsiznom.
- Marcsiznod?
- Hát, maradnom, te butus. – csípte össze Keyko orrát, én pedig Reikoval alig bírtam ki, nevetés nélkül.
- Tudod, Keykonak nagyon hiányoztál. – mondtam, egy vigyor kíséretében.
- Tényleg?! – teljesen megérte. Még egy nyakba ugrással bővült világos bőrű tesóm.
- Mi hagyunk is titeket. – Reiko elsétált, én meg mentem utána. – Hát, ez nagyon nagy volt.
- Nekem mondod?
- De viccet félretéve, tényleg nem Ambry…
- Felfogtam.
- Akkor jó.
- Most falazol Keykonak.
- Mi?
- Nyugi, nem mondom el senkinek ezt az aprócska titkot. – szökkentem be a terembe, de persze összeütköztem… Joshsal. - Bocs. – arrébblökött, egy szó nélkül és kiment a teremből. De táskával. – Hé, Akatsu, - léptem oda haveromhoz. – Hova ment?
- Valószínűleg haza.
- Haza? Neki így megy? Bejön, aztán, ha rossz a hangulata, akkor haza megy?
- Akár lehetne így is, viszont most más a helyzet.
- Kinyögöd még ma?
- Kirúgták.

3 megjegyzés:

  1. Neeeeeeee......most szivatsz....Josht kirugták?! Naneeeee. WTF...T.T de attól még nagyon jó volt és lemerem fogadni h Keykonak Micu tetszik, és hogy Keyko is vámpír és ezt Reiko is jól tudja. Ja és szerintem Josnak is tetszik Micu ezért nem akarja úgymond "elhagyni", vagy eldobni.....ja és ki ne ird Josht a törtènetből mert én egy lélekfaló vagyok és este megtalàllak......xd amugy nem. Csak egy làny vagyok aki szereti a sportokat szeret olvasni es animéket nézni. Ja és van 2 kék tincs a hajamhan :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kék tincsek? *_* Imádom a melírozott hajakat :-). Én is szeretek olvasni és animéket nézni. A történettel kapcsolatban, pedig: biztos, hogy Josht nem írom ki, több okból is. A többi elképzelésedet, nem erősítem meg, de nem is cáfolom. ;-)

      Törlés
  2. Huhh. Már megilyedtem. Az új rész mikor jön?^^

    VálaszTörlés