Fordító

2014. augusztus 2., szombat

13. rész



13. rész
Elkezdődött a hét. Már szerda reggel volt. Megint fáradtan keltem fel. Felvettem egy vörös csőfarmert, ejtett vállú fehér pólót, és egy vörös topánkát. A hajam kifésültem. Átmentem Kyle szobájába, aki már készen is volt. Útközben gyötört a hiányérzet. Vajon mit hagytam otthon?
- Min gondolkodsz ennyit?
- Ja, csak hiányérzetem van.
- Ahogy látom, nem hagytál otthon semmit.
-A megérzéseim soha nem csalnak.
Bementünk a suliba és már meg is láttam Josht. Olyan bosszúvágy fogott el, amilyen még soha. Odamentem hozzá és hirtelen magam felé fordítottam.
- Mit képzelsz te magadról? Attól még, mert bántasz valakit, nem leszel menő. - Ahogy ezt kimondtam, fordított a helyzeten. A szekrénynek nyomott.
- Már megint keresed a bajt? Nem tudsz leszállni rólam?
- Azt még tűröm, hogy engem bántasz. De azt már nem, hogy a bátyámat.
-Ő kereste magának a bajt. Utoljára figyelmeztetlek. Ne állj az utamba.
- Még mindig nem érted, igaz? Fél tőled az egész suli, mindenki a lábaid előtt hever és könyörög neked. - látszólag tetszett neki, hogy ilyeneket mondok, de most ki kell ábrándítanom. - Mindenki, kivéve én.
- Mert te rettegni fogsz tőlem. Nem úszod meg te sem a haragom. Lehet, még egyszer találkozom a bátyáddal és akkor nagyobb baja esik.
-A bátyámhoz hozzá ne merj érni! - emeltem a kezem, de ő elkapta. Ráadásul, ezen volt a fásli.
- Mert, különben, mi lesz?
- Megismerheted a rosszabbik énemet.
- Hú, egy ilyen kislánytól kéne félnem? Hiszen te még magadat sem tudod megvédeni, nemhogy mást. Vagy elfelejtetted a múlt heti esetet? - nyúlt a hasamhoz, amibe én beleborzongtam.
- Csak nem akartam neked ártani, de ez könnyen megváltozhat. - kaptam el a kezét a hasamtól, de ő odaszorította mindkét kezem a szekrényhez.
- Direkt csinálod ezt? - kérdezte, vészesen közel hajolva hozzám.
- Mégis mit?
- Szándékosan bosszantasz.
- Én, csak figyelmeztetlek.
- Én is figyelmeztetlek. - hajolt még közelebb, szinte már összeértek ajkaink. - Ha még egyszer az utamba állsz, tényleg nem úszod meg ennyivel. - nagy erővel elengedett. Csak akkor vettem észre, hogy Kyle végig látta, mit csinál Josh. Én csak lecsúsztam ülésbe a szekrény elé és lehajtottam a fejem. Nem érdekelt a csengő, sem pedig a többiek tekintete. Egyszerűen nem bírtam tovább.

* - Tessék?
- Vámpír vagyok. Így születtem, nem tehetek róla.
- És, most én is vámpír lettem?
- Igen, ezért történnek a változások veled.
- Miért tetted?
- Mit?
- Miért változtattál át egy szörnyé?
- Nem volt más választásom.
- Mindig van más választás.
- Leestél az erkélyről. Haldoklottál. Jelenleg a másik választás a halál lett volna.
- Még az is jobb lett volna, minthogy egy vérszívó gyilkossá tegyél. Miattad utál az egész suli. Te tehetsz arról, hogy így nézek ki.
- Gyönyörű vagy.
- Aha. A suli még sem gondolja így. Minden barátom elfordult tőlem.
- Akkor ők nem is voltak igazán a barátaid. És én nem hagytalak cserben.
- De csak azért, mert te ugyanolyan lény vagy, mint én. Inkább választottam volna a halált!
- Csak eleinte ilyen nehéz, aztán megszokod.
- Nem! Én nem akarom megszokni! A normális életemet akarom!
- Az már lehetetlen.
- Igen? Akkor legalább a külsőmet visszaszerzem.
Levágtam a hajam vállig és befestettem az eredeti hajszínemre. Szoláriumba jártam és lebarnultam. A magasságomon nem tudtam változtatni, ezért az úgy maradt. De nem telt el egy hét sem és visszajött a vámpír külsőm. Lekopott a barnaságom és fakó bőröm lett, a hajam pedig megnőtt és megint átszíneződött. Még párszor megismétlődött ez, de aztán beletörődtem. Betettem kontaklencsét és fekete cuccokban jártam. Senki nem beszélt velem a suliba csak Daniel. Az erőm nem tudtam használni, de ő segítet megtanítani, irányítani. Amikor gimis lettem ők elköltöztek és ott kezdődött a depis időszakom. Semelyik iskolában nem fogadtak be a társaim. Mindennap sírva kuporodtam be a sarokba. Kyle órákon keresztül vígasztalt. Telesírtam a pólóját, de őt ez nem zavarta. Megértett engem… *

- Hé, Mic! Be kéne menni órára. - szólított meg Akatsu. - Minden rendben? - én nem szólaltam meg, csak lerántottam magam mellé és megöleltem. - Mic? Baj van?
- Nem, én csak…
- Megint bealudtál. Figyelj! A bátyád…
- Mi van a bátyámmal?
- Josh… - ennyi elég is volt, hogy tudjam, Josh bántja Kylet. Felálltam és rohantam az osztályterembe. Illetve, rohantam volna, ha Akatsu nem ránt vissza.
- Mit csinálsz? - kérdeztem.
- Inkább te mit csinálsz?
- Meg akarom menteni a bátyámat.
- De a bátyádnak semmi baja.
- De te mondtad, hogy Josh.
- Nem hagytad, hogy végigmondjam. Joshsal van kettesben a teremben.
- És a többiek?
- Beteg a tanár és helyettesítenek, ezért kimentek az udvarra. A bátyád a lába miatt nem mehet ki, Josh pedig csak nem akar.
- Akkor is menjünk be, mert a végén egymásnak esnek és elnézve a tesóm állapotát, nem lenne jó, ha Josh bemérgesedne.
- Látom, már vágod, miért mondtam, hogy jobb, ha elkerülöd.
- Igen, de én nem félek tőle.
Bementünk a terembe és csodák csodája, Kyle is és Josh is a saját helyén ül. Meg se mukkannak. Ennek örülök, talán túléljük kevesebb sérülésekkel is.

2 megjegyzés:

  1. egész jó de a fogalmazás és a rész bevezetése valahogy túl..nem is tudom..próbáld meg az eseményeket lassabban és megválogatottabb szavakkal leírni :)
    Egyébként ha az fog ebböl kisülni hogy talán Josh szerelmes lesz a lányba akkor azt mondanám kicsit túl kiszámítható a történet,de ha nem akkor jó:3 sok sikert hozzá:)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is gondoltam már arra, hogy részletesebben írjak, de még nem jutottam el odáig. Igyekszem. Az, hogy mi fog kisülni ebből, még nem árulom el, de annyit mindenesetre mondhatok: Nem igazán lesz szerelmes Josh. Bár valami hasonló, de nem. :)
    Nagyon köszönöm a véleményed és a tanácsokat. :D

    VálaszTörlés