Fordító

2014. augusztus 6., szerda

II. évad 5. rész



5. rész
Kiugrottam az ágyból, egyenesen a szekrényemhez. Kikapkodtam pár ruhát és teleportáltam is. Berontottam a terembe. Szokás szerint mindenki rám nézett. A tanár még nem jött be.
- Nem rémlik, hogy ez lenne az új divat. - mért végig a szőke liba.
Nos, a kinézetem: kék csőfarmer, zebracsíkos póló, piros kockás kardigán és kék topánka, a hajam kócos, semmi smink. Na, nem, mintha hat kiló vakolatot kennék magamra, de egy kis szempillaspirál meg szájfény még nem a világvége.
- Nem rémlik, hogy kérdeztelek. - vágtam vissza. - Amúgy én nem vagyok az a lány, akinek egy tonna vakolatra, húsz centis tűsarkú cipőre, parókára és picsaszoknyára van szüksége, hogy magamra hívjam a figyelmet. - látom, ahogy Akatsu vigyorog.
- Mert, te a hülye kis botrányaiddal hívod magadra a figyelmet. És a változó viselkedéseddel. Egyik nap még játszod az angyalkát, másik nap emósnak öltözöl, harmadik nap meg te vagy a legkedvesebb tündike bündike kislány.
- Ha nem tetszik, akkor nem kell figyelembe venni. És inkább vagyok ilyen, minthogy az osztály ……. legyek. - erre mindenki elkezdett ’ Hú ’-zni. És bejött a tanár. Szuper. Angol az első. UTÁLOM! És pont engem szólítanak.
- What your favourite build in Hungarian?
- Ömm, Cinema City.
- Why? - jellemző. Egyszer tudok válaszolni, de ez sem elég a vén nyanyának.
- I like movie. - ha nem tudok pontosan válaszolni, akkor általában valami hozzá kapcsolódót mondok.
Kicsöngetés után már rohantam is a mosdóba egy kicsit rendbe szedni magam.
- A kedves bátyám és mostohatesóim, tuti, hogy ezt még megfizetik. - beszéltem magamban. Komolyan. Az a szőke liba is, mit szól bele a dolgaimba.
- Szia Micu!
- Helló Lun. Mi a szitu?
- Akatsu akarja, hogy kimenj.
- Minek?
- Nem tom. Csak annyit mondott, hogy küldjelek ki.
- Hát, ok.
Szóval beletúrtam a hajamba és már nyitottam is az ajtót. Viszont valakinek neki csaptam. Az áldozatom pedig nem volt más, mint Ambry. Nekem köszönhetően magára öntötte a zsírszegény, cukormentes ízetlen löttyét.
- Most nézd meg mit csináltál. Direkt öntötted rám, igaz?
- Nem tehetek róla, hogy az ajtóban állsz. És, ha most megbocsájtasz, dolgom van. - láttam meg Akatsut.
- Hali. Luna mondta, hogy szeretnél valamit.
- Két dolgot mondanék. Az egyik, hogy ma lesz a fociválogatás, a másik pedig, hogy neked köszönhetően megismétlem a spanyol vizsgát.
- Miért nekem köszönhetően?
- Mert te lelkesítettél.
- Ugyan, te is megtetted volna. És örülök. De… MIÉRT CSAK MOST SZÓLSZ A VÁLOGATÁSRÓL?
- Öm, tegnap bealudtál és nem akartalak felkelteni.
- Ja, tényleg! Jót játszottunk. - néztem rá szúrósan.
- Jó, bocs. Csak elragadott a hév.
- Aha.
Ebédnél, szokás szerint most is Lunával és Akatsuval ettem. Kémián, felelnem kellett és valahogyan összekapartam egy hármast. Az angolt utálom, a kémiát meg GYŰLÖLÖM!!! Elérkezett kettő óra. A srácokkal indultam haza. Itt az alkalom.
- Na, srácok, nem felejtettetek el valamit?
- Ma van a szülinapod? - kérdezte Kyle hülyén.
- Nem, amúgy akkor neked is ma lenne tök fej. - válaszoltam.
- Akkor?
- Nem tudom, mennyire feltűnő, de REGGEL ELALUDTAM TI PEDIG NEM KELTETTETEK FEL!!!
- Minek nézel, ébresztőnek?
- Nem csak azért ennyit elvárnék három viszonylag érett fiútól.
- Jaj, higgadj le hugi, inkább siess.
- Minek?
- Ma van a válogatás.
- Ja, igen. De te erről honnan tudsz?
- Mindenki tudja, hiszen ki van téve egy csomó plakát a folyosókra. - tájékoztatott Keyko.
- És akkor én miért nem láttam?
- Talán, mert egész nap idegbeteg voltál? - kötött belém Kyle.
- Ha felkelt…
- Igen, igen… Tudom, tudom. Ha felkeltettünk volna, akkor nem lennél ilyen.
- Pontosan.
- Nem értem, mit izélsz, hiszen beértél.
- Igen és ezt a tele… - ó, basszus. Miért nem tudom egyszer az életben befogni a szám.
- Tele? - kérdezett vissza Keyko.
- Öm, telefonnak köszönheti. - mentett ki Kyle.
- Telefonnak?
- Igen, mivel küldtem neki egy SMS-t, hogy hol van már?
Gondolatban tudok Kyleval beszélgetni, és ezt ki is használtam.
’ Kösz. ’
’ Te tényleg ennyire sötét vagy? ’
’ Jó, nem könnyű titkolózni a leendő családom előtt. Amúgy tudtad, hogy van még kettő testvérük? ’
’ Aha. Reiko az egész élettörténetét elmesélte. ’
’ Ennyire buzgó típus? ’
’ Nem csak azért, hanem, mert a lányok egyik kedvence lett. És, ha szerencsém van, akkor a tesóik jó csajok. ’
’ Hülye vagy? A mostohatesóink lesznek. ’
’ Na és? Nem vérszerinti rokonok. ’
’ De akkor is. Inkább azon járjon a fejed, hogyan üldözzük el a mostohánk. ’
’ Ennyire utálod a srácokat? ’
’ Nem, de nem akarok mostohát. Anyát senki sem pótolhatja. Még akkor sem, ha ettől apa kevésbé lesz agresszív. ’
’ Nézd a jó oldalát. Hatan leszünk tesók. Így meg tudjuk védeni egymást, ha valami történne. De amúgy, miért is beszélünk fejben? Otthon is tudnánk dumálni. ’
’ Ja, ez durva. ’
A szobámba érve gyorsan elpakoltam pár ruhát a válogatásra és rohantam vissza a suliba. Az öltözőben csak én készülődtem. Király! Én leszek az egyetlen lány. Kopogást hallok.
- Hé, Mic! Kész vagy már?
- Aha, megyek Akatsu.
- Nah, szóval a lényeg az, hogy összpontosíts és kápráztasd el az edzőt. Nem vesz be holmi kislányokat.
- Jaj, ne már. Az utolsó mondatod, úgy hangzik, mintha Josh mondta volna.
Végignéztem a fiúkat, ahogy trükköznek, gólt rúgnak, cseleznek. Engem utolsónak hívtak ki a pályára.
- Micuko Inoku. - szólt az edző. - Á, szóval te is jelentkezel. Azt hittem, csak a fiúk miatt jöttél, hogy bámuld őket.
- Igazán aranyos feltételezés, de nem vagyok az a típus. - vágtam vissza.
- Inkább, lássuk, mit tudsz.
Neki is álltam. Ugyan úgy vettem az akadályokat, mint ahogy az előttem lévők. Akatsu mosolygott rám, a csapat tagjai pedig elismerő pillantásokat vetettek. És az edző… Éreztem, ahogy meglepődik. Nos, idézem a gondolatait: ’ Ej ha! Ilyen lányt még nem sűrűn láttam. ’ Szóval biztosra vettem a sikert. Pár perc múlva már el is mondták a végeredményt. Az én nevemhez ért.
- Micuko Inoku. Nem veszlek be a csapatba.

2 megjegyzés:

  1. what is your favorite building in Hungary? gomene, ki kellett javítsam:D egyebként nagyon klassz, folytasd! :3

    VálaszTörlés
  2. Úristen. Ég a pofámról a bőr. Hogy mehettem át az angol vizsgán ilyen nyelvtudással? Köszönöm, hogy kijavítottál :D

    VálaszTörlés