Fordító

2014. augusztus 5., kedd

II. évad 4. rész



4. rész
- Hülye gyerek! - a homlokom vérzett. Hát, persze! Már megint egy sérüléssel több.
- Toyuya, az igazgatóiba! Most! - szólt rá a tesitanár.
- Úristen! Nagyon fáj? - futott hozzám Luna.
- Nem, csak nagyon vérzik.
- Gyere. Segítek lemosni.
Így, hát, beindultunk a lánymosdóba és letisztítottuk a sérülést. Csak egy kisebb seb látszódott, de mégis annyi vér ömlött ki, hogy azt hittem, mehetünk a kórházba. Felálltam és egy kicsit megszédültem.
- Jól vagy? Nem szeretnél még itt maradni?
- Nem. Jól vagyok.
- Halljátok? - csatlakozott hozzánk Akatsu.
- Nem, süketek vagyunk. - válaszolt Luna.
- Ha Toyuya csinál még egy hülyeséget, akkor eltanácsolják a suliból.
- Kajak? - kérdeztem vissza.
- Aha. Ja, és a bátyád…
- Mi van a bátyámmal? - kérdeztem idegbetegül.
- Hé, nyugi, csak…
- Hogy nyugodjak meg? Hiszen a lába el van törve és már csak egy - két hét és leveszik a gipszet, de így le sem kéne venni, mert megint összeverik.
- Nyugodj már le. Had mondjam végig. Szóval, majdnem nekiment Toyuyának, de lefogtuk.
- Miért nem mondtad előbb? - sóhajtottam a megkönnyebbüléstől.
- De, én…
- Nem kell magyarázkodnod.
Ezzel le is zártam a témát. Suli után már mennék is a kapuhoz Akatsuért, de meglátom Keykot meg azt a szőke csajt, aki a második nap beszólt nekem. Gyorsan elrejtőztem a fal mögé.
- Ugye milyen szép Párizs? - kényeskedik a szöszi.
- Te voltál már Franciaországban?
- Persze, mindig csomó helyre utazom a nyáron.
- Az király. - láttam a fiún, hogy nincs túl sok kedve beszélni vele.
- Na, és van csajszid?
- Mim? - szegény Keyko, nem vágja. Én meg majdnem elröhögöm magam.
- Csajod?
- Jah, nincs.
- És nem szeretnél egyet? - csavargat egy fürtöt a parókájából XD.
- Ha lesz egy olyan lány, akibe bele szeretek és ő viszont szeret…
- Persze, persze. És van, aki tetszik?
- Nincs.
- És én? - jézus! Ez a csaj, ennyire szőke?
- Ahogy már mondtam, nem tetszik senki.
- És van nálad esélyem? - itt nem bírtam tovább és elkezdtem olyan hangosan nevetni, amennyire csak tudtam, a fuldoklástól. Mind ketten felém néztek, én pedig kijöttem a fal mögül.
- Mit nevetsz, hülye szőke? - erre még jobban rázendítettem. - Mi, ilyen vicces?
- Csak az, hogy te is szőke vagy.
- De te szőkébb.
- Igen, csak hogy én festett szőke, te meg alapból vagy az. Na, meg. Pont te kérdezed meg egy sráctól, hogy van-e esélyed? Én azt hittem, a magad fajta cicababák nem ereszkednek erre a szintre. De hagyjuk is. Hagyom a turbékoló párt. - nevetve mentem ki a kapuhoz, ahol Akatsu már várt rám.
- Mi tartott ilyen sokáig?
- Jah, csak végignéztem, ahogy a szőke cicababa bepróbálkozik Keykonál.
- Na, ne! - kezdett el ő is nevetni.
- Na, de. - bólogattam.
- Mondjuk ezen meg sem lepődöm. Ambry minden helyes srácnál bepróbálkozik. És soha nem mondanak nemet.
- Szóval, nálad is bepróbálkozott?
- Még nem, de…
- De?
- Te helyesnek tartasz? - mosolygott és közben hunyorgott.
- Ja, de ne értsd félre.
- Oké, megpróbálom. Aretonál viszont már bepróbálkozott tavaly.
- Anyás! Komoly?
- Aha, jártak is egy hétig.
- Jesszuska! Hogy szerethetett egy ilyen lányba a tesód?
- Nem volt szerelmes belé, csak…
- Csak?
- Nem tom.
Közben megérkeztünk hozzám.
- Csak dobd le a cuccod valahova.
- Okés, és mit csinálunk?
- Kockulhatnánk. Keyko viszont tuti a szobámban van. Tudod, velem alszik, amíg nem költözünk el.
- Ja, a tesója elég sokat mesél.
- Okés, akkor menjünk fel. Vagyis te menj fel, én pedig viszek nápolyit és innivalót.
- Jó.
Kylenak is öntöttem ki és először hozzá mentem be.
- Hali rokkant bátyám, hoztam neked nasit.
- Köszike. Akatsu itt van már?
- Aha. Na, majd még jövök.
- Ne ijesztgess.
- Ha, ha. Nagyon vicces.
Mentem is a szobámba. Keyko és Akatsu nagyban játszottak a laptopomon.
- Jól elvagytok? - szóltam közbe.
- Igen. - válaszolt Keyko.
- Én is játszhatok?
- Mindjárt. - abból a mindjártból eltelt egy óra. Akkor meguntam és inkább bekapcsoltam a tévét. Éppen Garfield maraton ment. Valamikor este tíz körül bealudtam és reggel arra keltem, hogy elaludtam és nem keltettek fel. Az órára néztem.
- MMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII???????????!!!!!!!!!!!!!
Öt perc múlva nyolc.
- Na, ne!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése