Fordító

2014. augusztus 31., vasárnap

II. évad 26. rész

Sziasztok!

Tudom, sokan mérgesek vagytok, mert egy ideje nem írtam. Ennek az oka: nagyon nem volt internetem. Sajnos már jön az iskola is, ezért nem garantálom, hogy minden nap fogok tudni írni, és a hétvégi két részeket sem tudom biztosítani. Most leszek 8. osztályos, ezért többet kell tanulnom, mint eddig. De ígérem igyekezni fogok és nem hanyagolom el a blogomat!

Domi







26. rész
Egy ismeretlen fiú.
- De, igen is bajom esett. Ha nem látnád, miattad elestem és kiszakadt a gatyám.
- Sajnálom, nem direkt volt. De, hé. Pattanj fel. Kárpótlásul hazaviszlek.
- He?
- Mármint a bicajra. Tudok állva hajtani, ezért felférsz.
- És, mibe kapaszkodjak, nagyokos?
- Belém Törpilla.
- Törpilla?
- Alacsony vagy, és szőke a hajad.
- Nem is vagyok alacsony. 165 centi.
- Én 172. Szóval, akkor, pattanj.
- Elmondanád, hogyan, ha megsérültem?
- Aj, de sok bajod van. Csak egy kis horzsolás. - felvett a karjára és az ülésre ültetett. - Hol laksz? - lediktáltam a címet, majd elindultunk. Az út csöndesen telt. Mondjuk, nem, mintha cseverészni támadt volna kedvem. Leszálltunk, így jobban meg tudtam nézni. Fekete haj, barna szem, márkás holmik, még sem néz ki nagypapinak.
- Hány éves vagy? – kérdeztem.
- Idén 17. És te?
- 17 leszek idén. Kösz a fuvart, most már nem kéne menned?
- Értem én a célzást. Nyugi, már megyek is. – a mellettünk lévő ház kapuzárába tette a kulcsát. Na, ne.
- Hé, ugye csak vendégségben vagy itt?
- Akkor, nem lenne kulcsom. Itt lakom.
- Te leszel a szomszédom?
- Úgy tűnik.
- Remek. - Részemről ennyinek számított a köszönés.
Később a szobámban lehiggadtam, átöltöztem, filóztam. Atya isten! Milyen viselkedést produkáltam már? Szörnyű! Nyafogós liba. Pont Ambrys. Meghalok! Ezek után, nem hiszem, hogy a szemébe tudok nézni… Csengetésre lettem figyelmes, aztán sikításra, majd trappolásra, végül Luna lépett be.
- Nagyon nőies vagy. Mit sikítasz?
- Megláttam egy vörös hajú csajt, viszont nem Lola az.
- Ja, igen. Ő Leyla, a legidősebb testvér.
- Aha, Wow, miért vörös mindkettőjüknek a haja?
- Honnan tudjam? Tegnap ismerkedtem meg velük. Inkább foglalkozzunk a problémáddal.
- Amint mondtam, elgondol…
- Nem kell az elejétől. A lényeget nyögd ki.
- Tegnap hétre kimentem a kapunkhoz és egy szál tűzliliommal fogadott. Elsétáltunk a virágoskertig, ami rettentően gyönyörű. Leültünk egy padra beszélgetni, aztán tíz körül hazakísért. Ennyi.
- Jól érezted magad?
- Igen.
- Elhívott máskorra is?
- Azt mondta, idézem: „Csodálatos este egy csodálatos lánnyal.”
- Valóban? Ki az a csodálatos lány?
- Hahaha. Nagyon vicces.
- Tudom. Mit éreztél, mikor vele voltál?
- Nem tudom.
- Mi az, hogy nem tudod? Valamit biztos kiváltott belőled. Akár rosszat, akár jót.
- Egy olyan fiúval beszélhettem, aki érett, tud komoly lenni, de van benne egy kis humorosság is. Kiváló randira sikerült.
- Akkor a problémádra a következőt tudom javasolni: Amint tisztáztad magadban az érzéseid, közöld vele. Ha nem vagy biztos a dologban, kérj még időt. Ismerkedjetek össze jobban, találkozzatok többet. Aztán dönts.
- És ezt, hogyan mondjam el neki? Lehet, lecserélne addigra.
- Aggódsz?
- Még szép! Itt egy szuper normális fiú, akit érdeklek, de elhappolhatják előlem. Belepusztulnék.
- Fogalmam sincs, miért fordultál hozzám segítségért. Valamit, tuti érzel iránta, hiszen félsz az esetleges csalódástól.
- Csá, csajok! Mi van itt, teadélután? – ugrott Kyle az ágyamra.
- Te hiányoztál ide a legkevésbé.
- Unatkozom.
- Oké, de ez az én szobám és fontos témákról beszélgetünk.
- Igazából nekem mennem kell. Köszi, a segítséget. – Na, a tesóm sikeresen elüldözte Lunát. Negyed négyet üt az óra. Miért támadt olyan érzésem, hogy a bátyám csesztetni fog egész délután? Főleg, amikor meglátja nálunk Akatsut.
- Khm. Te véletlenül nem szeretnél távozni az ágyamról, szobámból, házból, kerületből, városból, országból, kontinensről, földgömbről, meg amúgy a világegyetemből?
- Megint remek ajánlat, de, mint mondtam: unatkozom.
- És, miért pont engem szúrtál ki magadnak? Tudod, Keykot, Reikot, Lolát, vagy Leylát is boldogíthatnád.
- Az nem olyan szórakoztató.
- Örülök.
- Neked megvan az új emós videojáték?
- Az „Emósok kontra zombik”?
- Aham.
- Mivel nem rég adták ki, ezért még nincs meg.
- Egy haveromnak a rokona ’játékkészítő, így be tudnám szerezni.
- Remek.
- Akarod, hogy megszerezzem?
- Nekem aztán oly mindegy.
- Akkor adsz bele zsét?
- Jah, szóval innen fúj a szél!
- Légyszi. Muszáj. Kell nekem. Ráadásul az első része kétszáz szintes.
- Kajak? Biztos nem unatkoznánk jó darabig.
- Tehát?
- Még meglátom. Akkor kimész?
- Nem, még mindig unatkozom.
- Tudod, kik laknak a szomszédban?
- Nem, kik?
- Én sem tudom. Vagyis egy velünk egykorú fiú biztos.
- Honnan veszed?
- Mondhatni, összefutottunk.
- Pasi jelölt?
- Eszed tokja. Nekem nem jön be.
- Egyáltalán, van valaki, aki neked bejön?
- Hm, nem hiszem.
- Nem hiszed?
- Tudod.
- Mit?
- Azt.
- Mármint?
- Hogy nem voltam szerelmes.
- De tetszett már valaki, nem?
- Gondolom.
- Milyen vagy már!
- Milyen vagyok?
- Micuko!!!! Egy irtó jóképű srác téged keres!!!!!!! – egyszerre tátottam el a szám a tesómmal együtt. Hogy, miért? Mert ezt a mondatot Elena kiabálta.
- Jóképű srác? Szóval így állunk?
- Csak Akatsu jött át. Segítenem kell neki.
- Először Luna, aztán Akatsu. Valami pszichológusnak készülsz?
- Még nem gondolkodtam rajta, de most kihúzhatnál a szobámból.
- Ja, igen. Semmi kép sem szeretném megzavarni a ran…
- Befogod, kihúzol, és holnapig nem kerülsz elém. – tisztáztam röviden.
- Szívesen meghallgatnám Akatsu problémáját. – türelmem a finishbe ért. Tekintetemmel felemeltem az ágyról és lebegni kezdett. – Hé, tegyél le! – A szobámból dobjam ki, vagy az ablakból?
- Hali Mi… - Akatsu lépett be, én pedig egy pillanat alatt engedtem le Kylet az ágyra. Mármint, inkább ledobtam.
- Szia Akatsu. - mosolyogtam.
- Te az előbb lebegtél? - nézett a tesómra értetlenül.
- Mi? Dehogy. Csak az ágyamon ugrál, hogy idegesítsen. Inkább menjünk el sétálni, mivel úgy sem hagy békén. - sikeresen eltereltem a témát, majd magammal is húztam.
- Elég fiatalos a mostohaanyád.
- 33 éves.
- Tehát… 15 évesen szült először.
- Valószínűleg. Viszont inkább foglalkozzunk a gondoddal.
- Amint mondtam, lehetőség van egy korábbi időpontra. De nem vagyok biztos benne, hogy meg tudom csinálni.
- Hm. Azóta a bukás óta, tanulod rendesen a spanyolt?
- Igen. Minden nap.
- Hm, és, hogy megy?
- Elég jól. Még a folyékonyan beszélést kell gyakorolnom, de már minden tételt alaposan áttanultam.
- Hm, ismételgess sokat és menni fog.
- Lehet, de akkor sem vagyok biztos.
- Hm.
- Mit hümmögsz?
- Ja, semmit, Csak ez a gondolkozós szavam. Szerintem az önbizalmad a gond. Egyáltalán nincs, egy kevés sem.
- Ez nem igaz. Inkább, nem szeretnék megint megbukni.
- Hm. Szeretnéd, ha elmennék veled a vizsgára? Támaszt nyújtani.
- Az jó lenne.
- Oké.
- Egy kérdés: mikor menjek?!
- Ha tőlem kérdezed, akkor próbáld meg most szerdán. Lehet, félév múlva már elfelejtenéd az egész anyagot, amit megtanultál.
- Én még mindig nem vagyok biztos…
- Akkor, miért kéred, hogy segítsek? Te kértél meg arra, mondjam meg, mit tegyél. Én ezt mondom. Ez a tanácsom.
- Jó, igazad van. Megpróbálom.
- Helyes. Ez gyorsan ment.
- Őszintén. Komolyan nem haragszol Lunára?
- Aj, hányszor kell még elmondanom: nem.
- Azt hittem, tetszik neked a bátyám.
- Helyesnek helyes, de semmi érzelmi szál nem köt hozzá. Mond csak… Voltál már szerelmes?
- Milyen kérdés ez? Persze. A velem egykorúak közül mindenki szerelembe esett már, legalább egyszer.
- Milyen érzés?
- Te soha nem szerettél bele senkibe? - megráztam a fejem. - Furcsa lány vagy. Nos, olyan, mintha senki nem létezne neked, csak ő. Egyfolytában rá gondolsz, megtennél érte bármit. Mikor a közeledben van, izgulsz, remegsz, néha el is pirulsz, valamint akaratlanul rádjöhet az az 1000 wattos vigyor.
- Tényleg? Szerinted, én is fogok így érezni?
- Természetesen. Idő kérdése. Mesélj. Van már rá esélyes? - erre a kérdésre nincs válaszom. Több fiú is került az életembe, csak úgy, hirtelen. Eddig csak Kyle volt, de most… Igazából tartom magam a szerelem mentes életemhez, viszont megeshetnek dolgok.
- Egyelőre nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése