Fordító

2014. augusztus 3., vasárnap

II. évad 2. rész



2. rész
- ÁÁÁÁÁÁÁÁ! - kiáltok fel.
- Mi van, csak én vagyok. - dőlt lazán az ajtófélfának. Még így is tök normálisan mozog, pedig eltörött a lába.
- Kopogni, már nem menő?
- Minek? Épp eleget láttalak bugyiban.
- Ja, kemény 6 éves koromig. Na, tűnjél ki a szobámból, de nagyon gyorsan! - dobom meg egy plüss macival. Ő meg kirohan. Várjunk csak! Kirohan? - Ne rohangálj, hülye gyerek!!! - Ch, ha már a bátyám idióta szokásait sem szokom meg, akkor mi lesz, ha beköltözik hozzám az egyik fiú? Erre inkább nem is gondolok, pedig muszáj. Végül azért rendbe szedtem magam és lementem. A két új a kanapén ült.
- És srácok, hány évesek vagytok? - jött hirtelen a kérdés.
- Én 16, a bátyám meg 17 idén. - válaszolt Reiko.
- És te? - érdeklődött Keyko.
- 17 leszek december 20.-án.
- Érdekes.
- Mi?
- Egyáltalán nem hasonlítasz a tesódra.
- Jah, a hajam miatt, ugye? Tudjátok, elég régóta festem.
- Á, értem. - de nem nagyon hitte el. Érdekes.
- És ki fog velem aludni? - váltottam témát.
- Keyko, mivel egyidősek vagytok.
Nekem mondjuk tök mindegy. Viszont most, hogy apa elment, tarthatnék egy házibulit. Persze nem ma, hanem a jövő héten, mivel holnap suli.
- Mit szólnátok egy házibulihoz itthon? Csak pár haveromat hívnám el. Jövő hét szombaton. Apa csak vasárnap jön.
- Király lenne! - lelkesült Reiko.
- Remek, és melyik suliba jártok?
- Nos, most költöztünk ide Franciaországból, apátok miatt, ezért új sulit kell kezdenünk. Azt hiszem oda fogunk járni, ahova ti.
- Oh, szerencse, hogy apa most szeretett bele anyátokba, mert mivel év eleje van, ezért viszonylag könnyű lesz a beilleszkedés.
És tényleg így gondoltam. Hiszen itt nekem sem nehéz barátokat találni, ami elég fura, de még csak kettő hét telt el. Visszatérve a srácokra… Egyenlőre jó fejek és helyesek. Nem lesz gond, talán csak Keyko bőrszíne.
- Keyko? - fordulok a fiú fele.
- Hm?
- Már bocs, de miért ilyen fehér a bőröd? - ahogy feltettem a kérdést, egy kicsit elkezdett izgulni, de csak alig érezhetően.
- Ömm. Sehogy sem tudok lebarnulni, akár hogy is próbálok. - hazudik. Ebben biztos vagyok.
- Aha, értem. Nos, akkor Reiko, te már tudod, hol fogsz lakni. Gyere Keyko, megmutatom a szobám. - indultam el és ő is jött utánam. Furcsa érzésem van, vele kapcsolatban. Nem tudom, jó-e vagy rossz, de furcsa. - Szóval ez az én kis… Birodalmam, ami most már a tied is.
- Jól néz ki. Lolának biztos nagyon tetszene.
- Lola? - kérdezek vissza az ismeretlen név hallatán. Talán a barátnője.
- Az ikertesóm. - vagy nem.
- Szóval hárman vagytok?
- Négyen, mert egy nővérünk is van.
- Apa nem mondta.
- Ők még kint vannak Párizsban. Ha meglesz az új ház, akkor költöznek haza.
- Jó tudni. Arról is tudsz, hogy egy ágyban kell aludnunk?
- Ja, mondták. Amúgy van wifid?
-ŐŐŐ, nincs. Tudod, egy barlanglakó vagyok, akinek se net, sem Tv nem szerepel a szótárában.
- Kár. - öcsém ez a gyerek jól ki fog jönni Kyleval. Olyan sötét, mint a tesóm.
- Van laptopom és amint látod Tv-m is.
- Használhatom?
- Öm, persze. Én addig készítek valami ebédet.
Lementem a konyhába. A srácokat nem láttam. Biztos a szobáikban vannak. Te jó ég! Hiszen Kyle a szemem láttára mászkált egyedül a mankóival. Most már mindegy. Egyszer még komolyabb baja fog esni. Szóval. Nekiálltam a második kedvencemnek. Somlói galuska. Nyami. Már nagyon rég ettem. A bátyám istenien készíti el. De nem tudom, hogy az újdonsült bátyáim, szeretik-e. Legfeljebb, ha nem, akkor főzök valami mást is. Lássuk csak. Hozzávalók vannak. Tehát kezdjünk neki… 1 órán keresztül készítettem, de végül kész lett. Jippi!
- Srácok!!! - ordítottam, hogy mindenki halja. - Kész az ebéd!!!
Felfutottam Kyle szobájába, hogy ne egyedül jöjjön le. A két fiú már az asztalnál ült és ránk vártak.
- Nem tudom, szeretitek-e, de ha nem…
- Viccelsz? Kedvenc kajánk! - örült Reiko.
- Akkor jó.
- Hogy törött el a lábad? - fordult Keyko, Kyle felé.
- Leestem a lépcsőn. - vetette oda lazán a tesóm.
- Mikor?
- Múlt hét szombaton.
- Nem hiszem, hogy egy lépcsőről leesés miatt gipszbe kell tenni a lábat.
- Pedig vannak esetek, amint látod. - a bátyám kezdett ideges lenni, ezért közbeszóltam.
- Kértek még?
- Kösz nem.
- Én sem.
- Nekem jöhet még egy kicsi. - Reiko tényleg nagyon szeretheti.
A srácok felmentek a szobájukba, most nem mentem Kyleval. Reiko evett még, én pedig követtem a fiúk példáját. Keyko a gépnél írogatott valamit. Azt hiszem, egy blogot. Amikor beléptem, hátranézett.
- Ömm, bocsi. - minek is kérek bocsánatot? Hiszen ez az én szobám.
- Nem értem, miért kérsz bocsánatot, hiszen ez a te szobád. - na, jó, hogy ezzel ő is tisztában van. Estig kockultam a telefonomon és hihetetlen, de Keyko is a laptopomat nyomkodta egész délután.
- Én bemegyek a fürdőbe. - előkotorásztam a törölközőm és kb. ötezerrel száguldottam be a zuhany alá. Mikor kész lettem, nagyon nem örültem. Basszus! Bent hagytam a pizsim. Szuper! Magamra tekertem a törcsit és kimentem a szobámba. Keyko, abban a pillanatban állt fel a laptopom elől. Megfordult, és ahogy meglátott, leblokkolt. Engem nézett meredten. Közelebb lépett. Ez mi az istent csinál? Kikerültem és előkotortam az animés pizsim.
- Itt hagytam a pizsamám. - magyaráztam és magamra csaptam a fürdőajtót. Csak nem egy perverz? Úgy bámult, mint… Vagyis nem. Nem akart semmi rosszat, mert azt éreztem volna. De akkor miért közeledett? Hagyjuk. Nagy levegőt vettem és kinyitottam az ajtót.
-Á! - kiáltottam fel, nem nagy hangerővel, mert Keyko az ajtó mellett állt.
- Bocsi, ha megijesztettelek. - á, nem ijesztett meg. Csak puszta jókedvemből sikítottam. Nem egyértelmű? Inkább nem szóltam semmit, csak laptopoztam egyet. Fennt volt Akatsu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése