Fordító

2014. augusztus 12., kedd

II. évad 13. rész



13. rész
Reggel szúrt a szemem. Nem tudtam, mi lehet az oka, de nagyon kellemetlen volt. Feltápászkodtam az ágyról és bementem a fürdőbe a tükör elé. Ja, hát persze! Két napja a szememben van a kontaklencse. Elfelejtettem kivenni. Nem hiszem el.
Kivettem a szekrényből egy másikat, és kicseréltem. Így sem lett jobb. Olyan jó! Egyszerre jön össze minden bajom. Ma valószínűleg Josh megkeres a szombati akcióm miatt. De nem aggódom. Á, cseppet sem.
Kirohantam a ruhámért és visszamentem a fürdőbe. Ott tartottam, hogy egy bugyit és egy melltartót vettem magamra, amikor az én egyetlen tündi-pündi kedves bátyám rám nyitott.
- Te abnormális, hülye, perverz állat! Mi a jó égért nem tudsz kopogni?
- Honnan tudhattam, hogy benn vagy? - sétált be.
- Talán, mert az ágyban, csak Keyko fekszik? Mit csinálsz? Nem látod, hogy öltöznék?
- Reiko a lenti fürdőben zselézi a haját, meg páváskodik. Kedves mostohánk, az emeleti fürdőben tollászkodik. Ha nem készülődök, akkor elkések.
- Dehogy késel el. Keyko is alszik. Szóval ráérsz. De most… Takarodjál ki a fürdőmből.
- A tesód vagyok, még mindig nem értem, hogy…
- Csak menjél már!
Eszméletlen. Had fojtsam meg! Simán fogja magát és bejön, amikor öltözöm. Nem normál!
Tehát végre sikerült magamra maradnom, így felöltöztem, fogat mostam, stb. Ezt a ruhát válogattam össze:

 














A hajam csak kiegyenesítettem. Lementem a konyhába, valami reggelit készíteni magamnak, de a látvány sokkolt: Mostoha anyám mosolyogva tálalta a rántottát, meg a frissen sült kolbászt. Milyen otthonosan mozog más konyhájában. Egyáltalán ki kérte meg, hogy készítsen reggelit?
- Jó reggelt! - köszönt azzal a 2000 wattos vigyorral. - Kész a reggeli! - már majdnem le is ültem, amikor eszembe jutott a terv. Mától be van aktiválva.
- Kösz, inkább eszem joghurtot.
- Talán nem szereted? Mert akkor készíthetek valami mást neked.
- Nem éppen a reggelit nemszeretem. - remélem vette a célzást.
- Helló! - jött le a bátyám is. Elkészülve? Gyors volt!
- Egyél nyugodtan, én készítettem. - „eggyel több ok, hogy ne egyem meg”. Idézem a tesóm szavait. Erre elröhögtem magam.
- Kösz, ez aranyos, de inkább eszek joghurtot. - hiába. Az én tesóm!
A konyhába álltunk egymás mellett, úgy kanalaztuk a gyümölcsös finomságot, mire megszólal a bátyám.
- Minek veszel fel szemüveget? Így sem tűnsz okosabbnak.
- Nem is az a szándékom vele. Csak kiegészítő.
- Mi van?
- Mondom: Kiegészítő. Rossz a hallásod?
- Semmi beszólás a beszólásomra?
- Most nincs kedvem óbégatni. Tudod, több dolog is elvette a kedvem. - biccentettem a mostohánk felé.
- És azon kívül még mi vette el a kedved?
- Nos, - kapcsoltam egy kicsit halkabb hangerőre. - benne hagytam a szememben a kontaklencsét és ezért, fáj a szemem.
- Ügyes vagy.
- Jaj, nem kell a szemrehányásod. Nagyon kellemetlen.
- Nekem a jelenlegi családi idill a kellemetlen.
- Majd ma, ha hazaértünk, megbeszéljük a lépéseket.
Miután Keyko és Reiko jó gyerek módjára megreggelizett, elindultunk a suliba. 07:45-re be is értünk. Ambry egyből letámadta Keykot.
- Szijjjja Keyko maci!
- Eddig még nem mókica volt? - súgta nekem Akatsu.
- Hát, mókica, mókuska, cica… Ez az új becenév. Nem tudok kiigazodni.
- Elhiszem. Amúgy hova tűntél szombaton? Sehol nem találtalak.
- Ja, igen. Reiko alaposan berúgott és rá vigyáztam.
- Értem. Jó bulit szerveztél, az biztos.
- Ha te mondod. Josh még nem jött be?
- Nem. Ma még nem láttam. Miért?
- Semmi. Csak kérdeztem. - a helyemre mentem. Nézegettem egy magazint és kb. becsengetés előtt 1 perccel befutott az említett személy. Persze nem szó szerint futott be, csak a normális tempójában. A kezén valami nagyon nagy seb éktelenkedett, de nem tett rá semmi kötést. Aggódtam. Több mint valószínű, hogy a szekrény miatt történt. Azt hittem, leül mellém, és ahogy szokott, most sem szól hozzám. De nagyot tévedtem. A karomnál fogva felrángatott és magával húzott a folyosóra. A tanár pont akkor jött volna be a terembe, ezért gyorsan elbújt a fal mögé és engem is berántott. Nekiestem a mellkasának. Éreztem a szíve dobogását. Nem heves, de nem is nyugodt. Pont olyan, mint a legtöbb emberé. Az illata… Nem használ parfümöt, hanem csak a tusfürdőjét és a természetes illatát lehet érezni. Bement a tanár ő pedig meglökött. Elvesztettem az egyensúlyom és a kőre estem. Josh felém közeledett, de én csak hátráltam. Bevetette a gyorsaságát és hirtelen fölém térdelt. A közelsége még nem olyan vészes. Normális távban van tőlem. Csuklóimat megfogja és leszorítja a földre. Próbálok ellenkezni, de ő közelebb hajol.
- Szépen elmenekültél szombaton. Emlékem is van róla. - célzott a kezére.
- Nem kéne ezt csinálnod a folyosó közepén, mert a végén kirúgnak. Egyébként, mit akarsz még tőlem? Felfedtem előtted a képességeim, beismertem, hogy félek tőled. Mi kell még?
- Nincs különösebb oka, annak, hogy ezt csinálom. Csak játszok veled.
- Szemét! Utállak!
- Igen? Nos, a szíved nem ezt mondja. Idáig hallom, milyen ritmust vett fel. Tényleg félsz tőlem?
- Mit vársz? Egy hülye pszichopata vagy.
- Te provokálsz!
- Most sem tettem semmit! Csak kiráncigáltál minden ok nélkül.
- Tehát neked az semmi, ha egy szekrényt hozzám vágsz?
- Mert te nem hagytad abba a kínzást.
- Senki nem kérte, hogy állj a bátyád elé.
- Senki nem kérte, hogy gyere be a szobámba és kutakodj utánam! És most, szállj le rólam, vagy sikítok.
- Ahogy a bulin is?
- Most nincs nagy hangzavar. Simán meghallják. - jézus! Mit veszekszem itt ezzel? Tudja a titkom, nincs miért aggódnom. Teleportálok. Igen. Így is tettem. Szerencsére nem kapcsolt gyorsan, így nem tudott elkapni, mielőtt eltűntem előle. - Tudod, nekem semmi kedvem játszadozni. Főleg nem veled. - gyorsan történt minden. Ahogy a szavakat kimondtam, minden megismétlődött, ami a bulin történt. A falhoz nyomott, de nem fogott le. Kezeit két oldalt megtámasztotta. Szemei csillogtak, gondolom a haragtól. Telt ajkai pontosan olyan közel voltak hozzám, mint szombat este. És én éreztem, ahogy elpirulok. Nem sűrűn szoktam bevörösödni, főleg nem egy fiú közelsége miatt. Az az 5 centi megint. A sírba visz. Félek? Tényleg félek? Reszket az egész testem.
- Igazából, nem tudok kiigazodni rajtad. - mentás lehellete súrolta arcomat. A hátamon futkosni kezdett a hideg. Elájulok a végén. Ennyire rettegek tőle? Én?
- Mi-Miről beszélsz?
- Nem tudom eldönteni: Azért vagy ilyen, mert félsz tőlem. Vagy. Azért, mert belém zúgtál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése