Fordító

2014. augusztus 9., szombat

II. évad 8. rész


Jó estét!
Nagyon sajnálom, hogy ilyen későn teszem fel a részt, de elszaladt az idő. Kutyát sétáltattam, meg anyummal voltam. Viszont remélem senki nem haragszik rám. Azt még nem tudom, hogy ma felrakok-e még egyet.
További kellemes estét és jó olvasást: Domi

8. rész
- Na, látod? Ennyi az egész. - állt fel, én meg csak bámultam. Ennyire részeg? Kisétált, én pedig Reikora néztem. Még el volt ájulva. Azt hiszem, itt maradok vele.
- Micu! Micu! Micuuuuu!
- Mi az, mi történt? - ültem fel hirtelen az ágyamon. Csak álmodtam? De hát elég élethűnek tűnt.
- Van fogalmad róla, mennyi az idő? - rángatott ki, szabályosan a bátyám az ágyból.
- Nem, miért mennyi? Amúgy, ne rángass, hanem támaszkodj a mankóidba.
- Pontosan 12. Luna már itt van segíteni a buli előkészületében.
- És miért csak most szólsz?
- Mert a csengőre ébredtem fel.
- Aha, szóval te oktatsz ki az időről, mi?
- Jól van, na! Inkább fogd be és gyere le segíteni.
- Várj! Hol van Keyko?
- Elment rágcsát venni. Igyekezz! - ment ki az ajtón.
Ez nagyon furcsa álom volt. Vagyis… Csak az, hogy Keyko vámpír. Kyle felvetette már az ötletet, de nem hiszek neki. Valószínűleg túl sokat agyalok ezen és ezért már álmodok is róla. Sürgősen be kell fejeznem. Megérezném, ha vámpír lenne. Na, mindegy.
Összekészülődtem és segítettem a többieknek. Inkább nem nagyon részletezném, hogy telt az idő. Annyit azért megjegyzek, hogy a fiúk össze-vissza díszítettek.
- Nos, készen állunk. - állapította meg Luna.
- Oké. Zenék? - néztem Reikora.
- Összeszedve!
- Rágcsa? - fordultam Keykohoz.
- Tálalva.
- Pia?
- Előkészítve. - mutatott fel egy üveg boros kólát a bátyám.
- Nos, akkor valóban készen állunk. Én felszaladok átöltözni, ti addig ne gyertek be a szobámba! - adtam ki a parancsot, majd felfutottam, egyenesen a ruhásszekrényem elé. Mit vegyek fel? Ch! Tipikus női kérdés. Lássuk csak.
A végeredmény magáért beszél. Soha nem voltam divatmániás, de szerettem ízlésesen öltözni. Vagy legalábbis lazán.
- Micu, kész vagy már? - dörömböl Kyle az ajtón.
- Igen, de már megint egyedül mászkálsz?
- Ja, hát nagyon úgy tűnik. - szinte látom a vigyort a képén.
- Ne vigyorogj, mert kapsz két pofont.
Most jut eszembe! Holnap apa csaja ideköltözik. Tehát a tesómmal ki kell találnunk valami tervet ellene. Agyalnom kell, mivel Kylenak nem szokása.
Lementem a nappaliba, és vártam a többiekkel együtt. Ellentétben az álmommal, nem apránként jöttek, hanem egyszerre szinte mindenki. Luna könnyebben beadta a derekát egy fiúnak, Kylet körülugrálják a lányok, Akatsu néhány fiúval beszél. Éppen Reikoval társalogtam, amikor a közelünkben megjelent Keyko és Ambry, így hallottuk a beszélgetésüket.
- Hello mókuska! Mi a szituka? - egyet találhattok, ki mondta.
- Szia Ambery. - hoppá! Téves!
- Nem, nem. A nevem Ambry. - csavargatja megint azt a szőke valamit a fején, amit ő hajnak hív.
-Ó, bocsi.
- Ugyan. Nincs bajcsi, rád egyébként sem tudok hargcsizni. De mond csak, nem szercsiznél velem táncikálni? - már majdnem megint a röhögő görcs tör ki belőlem, de azért várok, hátha lesz jobb is.
- Öm, mit csinálni?
- Jaj, kis butus. Hát táncolni.
- Nem igazán tudok táncolni…
- Nem baj, majd megtanítalak.
- Jó, te menj előre én is mindjárt megyek.
- Oksi, de siess mókica.
Itt a pillanat, amikor Reikoval több perces nevetéstranszba zuhantunk. Mikor végre befejeztük, Reiko elkezdett hülyülni.
- Hé, Mókica! Menj gyorsan táncikálni, nehogy megharapjon a kis cukipofa barcsi nőcsid.
- Ja, minél előbb szaladj mókuska, nehogy lekéss a lehetőségről. - folytattam, és megint elkezdtem nevetni, ahogy Reiko is.
- Nagyon vicces. Komolyan. Nem értem, ez milyen nyelv?
- Hm, nem is tudom… Talán plasztikos, cicababás, vagy ribis, esetleg mindegyik. - vontam le a következtetést.
- Keyko cicus! Gyere már!
- Igen Keyko cicus menjél már. - kényeskedett Reiko.
Keyko vetett ránk egy szúrós pillantást, aztán ment is a szőkéhez. Bírom Reikot. Nagyon is. Tök jól el lehet vele hülyülni. Na, nem mintha belezúgtam volna, de na.
- És, kivel jársz? - kérdezett csak úgy hirtelen.
- Jelenleg senkivel.
- Kajak? Azt hittem, már egy csomó jelentkeződ akad.
- Ugyan! Most jöttem ebbe a suliba. Alig van haverom, nemhogy pasim. És mi a helyzet veled?
- Sok helyes csajjal találkoztam és beszéltem, de nem nagyon fogott meg egyikőjük sem.
-200 lányból egyik sem az eseted?
- Szépek, de a személyiségük nem tetszik.
- Kösz szépen.
- Kivéve téged. Jó fej lánynak tűnsz, bírlak. - na, most mondjátok meg. Ezt, hogy kell érteni? Keyko megcsókolt ő pedig bír. Reiko úgy tűnik, látja a hülye fejem, mert folytatja. - Nyugi, bírlak, mint tesóm. - húzott magához és megölelt. - Hugicám.
- Inkább nővéred.
- De azt nem olyan jó kimondani.
Ez a srác tele van vidámsággal és egyáltalán nem érti félre a dolgokat. Ha valakihez hasonlítanom kéne, akkor a Csábításból jeles játékban Alexyre hasonlít a leginkább. Csak annyi különbséggel, hogy Reiko nem meleg. Asszem.
Időközben ő is belevetette magát a buliba, én egyedül maradtam. Jól megszerveztük ezt az egészet. De lehet, jobb lett volna baráti körben. Mindegy. Na, akkor mi legyen? Mondjuk, kiülhetnék az erkélyem korlátjára, pont, mint… Akkor.

* - Te egy szörnyeteg vagy!
- Kyle higgadj le! - léptem egyet felé.
- Nem! Ne gyere a közelembe! - tartott felém egy kést.
- Figyelj. - közeledtem még egy lépéssel. - Én nem…
- Mondom, ne gyere a közelembe gyilkos vérszívó, különben megbánod!
- Kyle, te teljesen kifordultál önmagadból! Fejezd ezt be.
- Azt mondtam, állj! Ha még egy lépést jössz, akkor leszúrlak. - ennél a kijelentésénél majdnem hanyatt dobtam magam. Persze, a kést a kezében nem lehet figyelmen kívül hagyni, de hogy képes legyen a saját ikertestvérét megölni? Ez a gondolat számomra, felér egy halállal.
- Igazán képes lennél rá? Képes, arra, hogy a saját ikertestvéreddel végezz?
- Egy hidegvérű gyilkost hidegvérrel kell megölni. Még, ha van köztünk egy szoros kötelék, ami elszakíthatatlan… Akkor sem hagyom a többi embert kitenni a gusztustalan vérszívásotoknak.
- De nem én öltem meg azokat az embereket. És Danielnek sincs semmi köze hozzá.
- Ezt el is kéne hinnem? Talán léteznek még afféle szívtelen, élettelen testbe burkolódzó, lélek nélküli, halott testek, mint amilyen te és a drága Danieled? Hm. - a szavai szíven ütöttek. A saját bátyám… Ilyet gondol rólam. Lehet, ez rémisztő neki, de nem tehetek róla, ráadásul vér a vérrel kötelék közte és köztem. Soha nem láttam ilyennek. Soha.*
Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, miközben felmentem a szobámba. Egyenesen az erkélyhez rohantam. Felmásztam a korlátra és csodáltam a csillagokat, miközben gondolkodtam.
Kyle félévvel az után tudta meg a titkom, hogy Daniel engem is beavatott. Nem mondtam el neki, hanem csak rosszkor volt rossz helyen. Egy másik vámpír ellen harcoltam Danival, amikor Kyle abba a sikátorba tévedt. Pont akkor látott meg, mikor a vámpír elmenekült, így a kiszívott nyakú nők és gyerekek úgy tűntek, mintha mi műveltük volna. Akkortól kezdve a testvérem szörnyetegnek tartott, egész addig, amíg apa 15 évesen helyben nem hagyott. A bátyámban felébredt a védelmezői ösztön. És ebből a szempontból, örülök annak a verésnek.
- Hé, te meg mit művelsz? - hallom meg egy fiú hangját, majd, mintha ismételné magát a 14 éves énem, lezuhanok, vagyis majdnem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése