Fordító

2014. augusztus 25., hétfő

II. évad 23. rész

Helló beló!

Itt is vagyok, ahogy ígértem. Nem tétlenkedtem a kiruccanás során sem, így ezen kívül már lassan készen van még kettő rész. A mostani pedig, egy kicsit kiabálósra sikeredett. Jó olvasást!






23. rész
- Na, na, na?! - másztam szinte teljesen rá.
- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ…
- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ????????????????? - a képében voltam már.
- Nekem…
- Neked?
- Nekem… nincs szerelmem. - a vigyor ráfagyott a pofikámra, aztán olyan unott féle fejet vágtam.
- Mi?
- Csak egyszerűen nincs.
- Az, hogy lehet? Ilyen korban már mindenki szerelmes.
- Hm? Nem én vagyok az egyetlen, aki nem. Hiszen te is így vagy ezzel.
- Jó, de rajtam kívül… általában.
- Abban igazad van, hogy érdeklődök egy lány iránt, de még nem tudok róla sok mindent.
-Á, segítsek? Én is csak most jöttem ebben az évben, de azért mégis lány vagyok.
- Igen, jó lenne.
- Akkor ki vele. Ki az?
- Az titok.
- Wow. Milyen rövid név. - úgy csináltam, mintha elmélkednék. - Viccet félretéve: Hogyan segítsek, ha nem mondod el a nevét?
- Valahogy.
- Hát, kösz. - minek kell ennyire titokzatosnak lenni?
- Ja, és anya üzeni, hogy holnap bevásárolni megyünk.
- Oké, menjetek.
- Ti is jöttök.
- Aha, persze, hogyne. Minek kellünk hatan egy nyomi bevásárláshoz?
- Hatan?
- Mára várhatók a tesóitok, vagy nem?
- De, viszont ők várost néznek.
- Ez nem igazság. Három fiúval kell mennem Tescóba, amíg a két lánytesóm jól szórakozik.
- Az élet igazságtalan. - ennyit mondott, aztán kiment. - Légyszi szólj a bátyádnak is. - Miért? Mi a jó büdös francért kell hülye bevásárló körútra elcipelni engem? Van jobb dolgom is… Oké, nincs, de pont a mostoha anyámmal lenni… Nem éppen volt a terveim között. Azért szólok a bátyámnak.
- Kyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Mi van?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Holnap megyünk bevásárolni Elenával!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- De holnap suli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - kajak. El is felejtettem.
- Neked is jönnöd kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gondolom, délutánra tervezték!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Én, minek?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Igaz, te semmire nem vagy jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Viszont akkor is muszáj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - válasz már nem jött. Lehet, berekedt. Nem is baj. Legalább tudok rajta gúnyolódni.
Elmentem fürödni. Végre kivehetem a kontaklencsém. Próbáltam, de nem sikerült. Mi van ezzel? Beleragadt a szemembe? Jesszus!
Olyan 10 perc után már meguntam, ezért inkább elkezdtem zuhanyozni. Majd kiszedem utána. Kíváncsi vagyok, milyenek lesznek a lányok. Annyit tudok, hogy barna szeműek. És… Ennyi. Másról fogalmam sincs. Milyen érdekes, én nem éneklek a zuhany alatt. Oké, azért, mert ez valahogy kimaradt az életemből. Nem is bánom.
Tisztálkodásom végén tartottam, amikor… (nem nehéz kitalálni) A bátyám benyitott. Hirtelen magamra kaptam a törölközőmet és dobálni kezdtem a testápolós, tusfürdős, samponos, balzsamos (és még egy pár) flakonnal.
- Most már tényleg perverznek nyilvánítalak. Ekkora egy vadbarmot, nem látott a világ.
- Aha, mert valószínűleg téged foglak kukkolni. Ez a legnagyobb vágyam.
- Takarodj már!!!!!!! - kiabáltam pusztán csak testvéri szeretetből.
- Higgadj le. Csak szólni jöttem. A csajok itt vannak.
- És hogy néznek ki?
- Honnan tudjam? Nem láttam őket, csak Keyko mondta.
- Oké, akkor nagyon gyorsan tűnjél ki innen, míg szépen kérlek.
- Egy: Nem kéred, hanem parancsolod. Kettő: Ha ez a szépen kérésed, akkor milyen a csúnyán kérésed.
- Ilyen: ******* ********** ************* **************!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Huh, ilyen szavakat, te honnan ismersz?
- Van egy ostoba bátyám, onnan. Na, de kotródj!!!!!!!!!!!!! - felszerelek, sőt, teleplakátozok mindent egy „Kylenak bejönni TILOS” táblával. És ruha nélkül álltam a kádban!!!!!! Normális az ilyen? Csak én gondolom perverznek?
Mindenesetre eszembe jutott, a kontaklencse, ezért utána kiabáltam.
- Kyle!!!!!!!!!!!!
- Mi az?!!!!!!!!! Máris hiányzom?!!!!!!!!!!!
- Körülbelül, mint egy pattanás randi előtt!!!!!!!!!!!!!! Gyere a szobámba!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kezdek félni!!!!!!!!!!!!! Te is perverz lettél?!!!!!!!!!!!!!!
Erre inkább nem válaszoltam.
- Nah, itt vagyok.
- Szóval? Mit akarsz?
- Segíts kivenni a kontaklencsét a szememből.
- Tudtommal, már három éve egyedül csinálod.
- Igen, de beleragadt. Segíts.
- Mit kapo…
- Légy szíves!
- Ah, jó.
Leültem az ágyra, ő pedig elém hajolt. Amit művelt… Borzasztó. Látszik, hogy soha nem használt kontaklencsét.
- Jézusom, Kyle! Kinyomod a szemem. Hülye vagy?
- Nem megy. Ez elég rendesen bent van.
- Persze, idióta. Ha nyomod, akkor nem fog kijönni.
- Hü.
Újabb negyed óra, semmi.
- Jó. Akkor kockáztatok.
- Kockáztatsz?
- Ahogy Joshra borítottam a szekrényt, úgy fogom a kontaklencsét kiszedni. Viszont ehhez összpontosítás szükséges, mert a végén a szemem is kiesik.
- Biztos vagy benne?
- Van más választásom?
- Menj orvoshoz.
- Benned sem csalódtam nagyot. Annyira hülye vagy, hogy esküszöm, lassan már fáj.
- Miért?
-Ó, igazad van. Hiszen a dokinak simán meg tudnám magyarázni a tényt, hogy a szemem színe más. - megrándította a vállát, jelezvén: Nem tud jobbat.
Mutatóujjam először a bal szememhez tettem. Koncentráltam, majd lassan, nagyon lassan, egyre csak elhúztam a kezem. Először szúrt, ahogy mocorgott, aztán végül sikerült kioperálnom. Még egyszer végrehajtottam az akciót, ami egyáltalán nem kellemes.
- Király! - örvendezett, kedves bátyám.
- Örömmel tölt el, hogy élvezted a látványt, miközben ÉN élet-halál között lebegtem.
- Csak, mert a szemed kieshetett volna?
- „Csak”? Kíváncsi lennék rá, te miként viselnéd. De mindegy is. Menjél a dolgodra. Szeretném az új jövevényeket szemügyre venni.
- Szuper! Én is oda indulok.
- Ez csodálatos. - annyira szarkasztikus lettem.
Ballagtam le a lépcsőn, közben nagyban lökdöstem Kylet, mikor az az elmebeteg lökött rajtam egy akkorát, hogy végigestem az utolsó négy lépcsőfokon. Hallottam valami lánykiáltást, aztán rohant is felém az a bizonyos illető.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése